Zapraszamy do udziału w badaniu polskiego rynku outdoorowego

Rynek outdoorowy w Polsce rozwija się coraz prężniej, niestety jednak nadal nie mamy danych, które mogłyby wiarygodnie potwierdzać jego wielkość. Nareszcie jest szansa aby to zmienić – stowarzyszenie Polish Outdoor Group organizuje badanie polskiego rynku outdoorowego.

Jako, że jest to pierwsze badanie polskiego rynku outdoor zasady, na których będzie ono się opierać są niezwykle proste – dystrybutorzy i producenci, którzy wezmą udział w badaniu przekażą do firmy Euler Hermes dane sprzedażowe w 3 kategoriach: odzież, buty oraz sprzęt turystyczny. Dane mają dotyczyć 2009 i 2010 roku oraz jeśli to możliwe – 2011 roku (bardzo prosimy o informację na ten temat przy zgłoszeniu).

Po zsumowaniu wyników otrzymamy rzeczywiste dane o sprzedaży w każdym segmencie. Oczywiście zakres i udział procentowy danych w całym rynku będzie zależał od zaangażowania w badanie jak największej liczby firm, dlatego zapraszamy do udziału w badaniu wszystkich dystrybutorów i producentów działających na polskim rynku outdoorowym.

Ważnym czynnikiem badań jest ich tajność, dlatego też nawiązaliśmy współpracę z zewnętrzną, znaną i wiarygodną firmą – Euler Hermes. Euler Hermes będzie opracowywał przesłane od uczestników badania jednostkowe dane, będąc jednocześnie gwarantem, że nie zostaną one ujawnione i pozostaną tylko i wyłącznie do wiadomości firmy Euler Hermes.

Z uwagi na udział zewnętrznej firmy w badaniu, jest ono płatne, jednak opłata ta jest niewielka: dla członków POG udział w badaniu wynosi 300 zł netto. Dla firm spoza POG – 600 zł netto.

Wszyscy uczestnicy badania otrzymają pełne dane dotyczące wszystkich trzech segmentów, czyli: odzieży, butów i sprzętu turystycznego. Do ogólnej informacji będą podane jedynie całościowe wyniki dotyczące polskiego rynku outdoor.

Serdecznie zachęcamy do udziału w badaniu, które wreszcie pozwoli nam określić wielkość polskiego rynku outdoor, jak i jego poszczególnych segmentów. Decyzję należy podjąć do 15 marca, a termin przekazania danych został ustalony na 15 kwietnia.

Dzięki tym informacjom każdy z uczestników badania zdobędzie użyteczne narzędzie w dalszej działalności biznesowej. Jednocześnie polski rynek outdoor dysponując konkretnymi danymi będzie wiarygodnym partnerem na zagranicznych rynkach, jak również wobec zewnętrznych w stosunku do rynku outdoorowego podmiotów w Polsce.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w badaniu prosimy o kontakt na adres: az@4outdoor.pl. Chętnie udzielimy dalszych informacji i prześlemy wzór umowy jaką każda firma biorąca udział w badaniu podpisze z Euler Hermes.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *