Misja

Stworzenie wspólnej platformy dla polskich firm outdoorowych (producentów, dystrybutorów, właścicieli sklepów), której główne zadania będą się skupiać na:

  • kreowaniu outdoorowego stylu życia,
  • budowaniu świadomości społecznej outdooru,
  • wspieraniu działań proekologicznych,
  • wspieraniu rozwoju rynku outdoorowego,
  • działaniu na rzecz poprawy warunków prawnych i biznesowych dla prowadzenia działalności outdoorowej,
  • reprezentacji polskiego rynku na arenie międzynarodowej.

Stowarzyszenie POG będzie realizowało swoje cele przez:

  • wspieranie i organizowanie seminariów, konferencji, kongresów, odczytów, konsultacji, szkoleń i sympozjów związanych z działalnością Stowarzyszenia,
  • prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej (ocena jakości produktów i usług, systemy certyfikacji),
  • badania konsumenckie rynku i produktów outdoorowych,
  • lobbing w procesie legislacyjnym w polskim parlamencie,
  • współpracę z organizatorami imprez targowych,
  • wspieranie oraz organizację imprez eventowych, rekreacyjnych z branży outdoor,
  • współpracę z krajowymi, europejskimi i światowymi organizacjami z branży outdoorowej i sportowej,
  • budowanie i podtrzymywanie relacji z mediami,
  • wspieranie i promowanie nowości rynkowych,
  • wspieranie firm eksportujących odzież i sprzęt outdoorowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *