Najważniejsze branżowe wydarzenie jesieni: ISPO Academy

Przed nami najważniejsze branżowe wydarzenie jesieni czyli 2. polska konferencja ISPO ACADEMY, która odbędzie się w dniach 24-25 października w Rzykach k. Andrychowa. Uczestnicy wydarzenia wezmą udział w warsztatach i seminariach prowadzonych przez specjalistów z Europy Zachodniej. Gościem specjalnym ISPO Academy będzie Mark Held, sekretarz generalny European Outdoor Group.

Trudno wyobrazić sobie lepszą sposobność do poznania wartościowego know-how. Na ISPO ACADEMY po prostu trzeba być! 

ISPO ACADEMY 2013 to:

  • Warsztaty dla polskich wystawców ISPO MUNICH, 24.10.2013 (czwartek)
  • Event dla dziennikarzy, 24-25.10.2013 (czwartek – piątek)
  • Seminarium dla sklepów sportowych i outdoorowych, 25.10.2013 (piątek)

Warsztaty dla wystawców, 24.10.2013 (czwartek) – Program:

  • 10.00 Rejestracja uczestników/ Welcome coffee
  • 10.30 Powitanie gości
  • 10.35 -12.00 Jak optymalnie przygotować się do udziału w targach ISPO MUNICH- planowanie, budżetowanie, dobór działań marketingowych… – Oliver Balzer/Joanna Biernacka-Goworek, ISPO-Team, Niemcy/ Polska
  • 12.00-12.15 Przerwa
  • 12.15-13.15 Optymalne stoisko targowe czyli jak stworzyć funkcjonalną przestrzeń do pracy a zarazem wyróżnić się z tłumu, Aleksandra Żurek/ Partner, Polska
  • 13.15-14.15 Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego. Zarys RPO WSL na lata 2014 – 2020, Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
  • 14.15-15.15 Lunch
  • 15.15-16.15 Targi ISPO z perspektywy międzynarodowego przedstawiciela handlu – jak dobrze przygotować się do wizyty potencjalnych kupców zagranicznych, Hans Overduin/ Holandia
  • 16.15-17.15 Jak sprawić by naszą markę/ nasz produkt zapamiętały media- jak przygotować interesujące informacje prasowe, komunikacja via social media, przykłady tekstów prasowych, Lauren Fox/ Wlk. Brytania 

Event dla dziennikarzy I cz. / 24.10.2013 (czwartek) – Program:

  • 18.00 Welcome coffee +snacks
  • 18.30 Konferencja prasowa ISPO MUNICH 2014, Oliver Balzer, ISPO Team
  • 19.00-20.00 „Moja droga przez góry", prezentacja polskiej alpinistki i skialpinistki Oli Dzik

Ola Dzik – absolwentka psychologii i socjologii na Uniwersytecie Śląskim, obecnie kończy studia doktoranckie na Uniwersytecie Jagiellońskim. Alpinistka, skialpinistka, zawodniczka w rajdach przygodowych. Na swym koncie ma m.in. wejście na ośmiotysięczny Gasherbrum II. Jako pierwsza Polka zdobyła niebezpieczny Pik Pobiedy i stanęła na wszystkich siedmiotysięcznikach b. ZSRR, uzyskując tytuł Śnieżnej Pantery. Wśród innych jej osiągnięć wymienić można mistrzostwo Polski w skialpinizmie oraz ukończenie jako pierwsza kobieta najdłuższego dystansu zawodów Elbrus Race. Jest międzynarodowym przewodnikiem górskim UIMLA, współprowadzi firmę turystyczną BluEmu.

Wieczorny program 24.10.2013/ czwartek

(wspólny dla wystawców, dziennikarzy oraz sklepów):

  • 20.30 Wspólne biesiadowanie przy ognisku, Koliba
  • Dla chętnych wieczorne atrakcje w postaci sztucznego stoku, zawodów na symulatorach narciarskich oraz ściankach wspinaczkowych, a także relaks w hotelowym basenie & spa.

Event dla dziennikarzy – cz. II/ 25.10.2013 (Piątek)- Program:

  • 7.30-8.00 Rozgrzewka/przebieżka na świeżym powietrzu dla uczestników wycieczki w góry. Prowadzenie: Ola Dzik
  • 8.00-9.00 Śniadanie
  • 9.00 Rejestracja uczestników wycieczki
  • 9.30-14.30 Trekking tour pod przewodnictwem licencjonowanego przewodnika beskidzkiego Oli Dzik. Wycieczka w góry połączona z aktywnym testem odzieży outdoorowej oraz obuwia turystycznego. Marki uczestniczące w testach: członkowie organizacji Polish Outdoor Group
  • Ok. 14.00 Powrót z wycieczki
  • 14.30 -15.30 Lunch
  • Ok. 16.00 pożegnanie dziennikarzy

Seminarium dla sklepów sportowych i outdoorowych, 25.10.2013 (piątek) – Program: 

  • 10.00 Rejestracja uczestników/Welcome Coffee
  • 10.30 -12.00 Jak wspomóc sprzedaż w sklepie, dzięki właściwemu doborowi marek i odpowiednio zbudowanej kolekcji – Hans Overduin, Holandia
  • 12.00-12.45 GOŚĆ SPECJALNY: Mark Held, sekretarz generalny European Outdoor Group. Polski rynek outdoorowy z perspektywy zachodnioeuropejskiej
  • 12.45-13.00 Przerwa
  • 13.00 -14.00  Zrozumieć swojego klienta – zakupy offline/online – jakie korzyści wynikają ze sprzedaży wielokanałowej dla sprzedawców i producentów, dr Hanno Deyle/ Roland Berger Strategy Consultants, Niemcy
  • 14.00 -15.00 E-commerce – skuteczny sklep internetowy, Michał Kuriata/ DIVANTE, Polska
  • 15.00-16.00 Lunch
  • 16.00- 17.00 Visual Merchandising- Less is more czyli rozsądny store concept
  • 17.00-17.30 Wyniki badań konsumenckich dotyczących postrzegania marek outdoroowych, Polish Outdoor Group
  • 17.30 Koniec prezentacji, pożegnanie uczestników 

Spotkanie członków stowarzyszenia Polish Outdoor Group 24.10.2013 (czwartek)

  • W czwartek 24 października, o godz. 12.00 odbędzie się walne zebranie członków stowarzyszenia Polish Outdoor Group. Obecność obowiązkowa.

Jak dojechać?

„Czarny Groń"

RZYKI, Os. Praciaki 91

34-125 Sułkowice

Tel. 33 870 16 30, Fax: 33 870 16 30

e-mail: recepcja@czarnygron.pl

 

Kontakt w sprawie uczestnictwa: Joanna Biernacka-Goworek, e-mail: biernacka@ispo.com, Mobile: +48 695 744 503 Agata Białek, e-mail: bialek@ispo.com, tel. +49 22 789 17 11, faks: 22 789 17 86

Organizator: ISPO INFORMATION CENTER Poland 

Partnerami ISPO Academy są: Polish Outdoor Group, Magazyn 4outdoor Biznes oraz Ośrodek Czarny Groń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *