Nowa cyfrowa konferencja ISPO Re.Start Days – patronat Polish Outdoor Group

ISPO Re.Start Days to konferencja, której zadaniem jest wspomóc branżę sportową i outdoorową w nawigacji po tzw. „nowej normalności” powstałej na skutek pandemii koronawirusa.

ISPO Re.Start Days to konferencja, której zadaniem jest wspomóc branżę sportową i outdoorową w nawigacji po tzw. nowej normalności powstałej na skutek pandemii koronawirusa.

Nowa cyfrowa konferencja ISPO Re.Start Days (fot. ISPO Munich)

Z powodu pandemii koronowirusa cała międzynarodowa branża sportowa i outdoorowa stanęła niedawno przed daleko idącymi wyzwaniami. Zespół targów ISPO musiał również odwołać letnie targi OutDoor by ISPO 2020 oraz przesunąć terminy konferencji ISPO SDG Summit oraz ISPO Digitize Summit. Jednak motto towarzyszące ISPO w bieżącym jubileuszowym roku „50 years of tomorrow” pozostaje nadal aktualne. W odpowiedzi na prośby oraz potrzeby wielu ważnych przedstawicieli branży, targi ISPO przygotowały cyfrową konferencję dla branży sportowej i outdoorowej poruszającą zagadnienia związane z funkcjonowaniem w świecie tzw. „nowej normalności” zarówno w trakcie jak i po zakończeniu pandemii koronawirusa. Konferencja ISPO Re.Start Days odbędzie się i będzie transmitowana na żywo w dniach 30 czerwca i 1 lipca 2020 r. 

Ze względu na okrągły 50. jubileusz targów ISPO, rok 2020 został ogłoszony rokiem jubileuszowym z mottem „50 years of tomorrow”. Istniejące imprezy targowe, uzupełnione o nowe formaty, mają za zadanie w dalszym ciągu promować sport i outdoor oraz sprawić, by dziedziny te stały się motorem globalnych zmian w zakresie zrównoważonego rozwoju gospodarek i społeczeństw. Rozwój pandemii koronawirusa sprawił jednak, że pierwotne plany musiały ulec zmianie. Targi OutDoor by ISPO 2020 musiały zostać odwołane, premiera ISPO SDG Summit została przesunięta na rok 2021, a konferencja ISPO Digitize Summit przełożona i finalnie odbędzie się ona dopiero podczas targów ISPO Munich 2021. Jednak również w nowych, niesprzyjających okolicznościach, grupa targów ISPO stara się realizować jubileuszowe motto „50 years of tomorrow”. 

Ponowny start branży w cyfrowym formacie 

„Koronawirus zmienił świat, zasady gry są aktualnie pisane na nowo ” – mówi Klaus Dittrich. Prezes Zarządu Messe München z przekonaniem oświadcza:

Nawet w tych trudnych czasach jestem pewny, że sprostamy naszej roli pioniera i wesprzemy nowy start branży sportowej i outdoorowej. Wspólnie z branżą odkryjemy w „nowej normalności” nowe możliwości na kolejne „50 years of tomorrow”.

Stowarzyszenie European Outdoor Group wspiera konferencję ISPO Re.Start Days

Cyfrowa konferencja transmitowana na żywo jest skierowana do branży, ale również do międzynarodowej publiczności, która wykracza poza branżę sportową i outdoorową. Program został opracowany w ścisłej współpracy ze stowarzyszeniami branżowymi, takimi jak European Outdoor Group (EOG) i Verband Deutscher Sportfachhandel (vds). Prezes EOG Mark Held:

Środowisko naturalne i dostęp do niego jest ważny dla zachowania dobrostanu każdego człowieka. Tutaj nadal widzimy rosnące znaczenie i ważną rolę branży outdoorowej. Jednocześnie jednak musimy omówić negatywne konsekwencje kryzysu dla całego globalnego społeczeństwa i gospodarki oraz ponownie przemyśleć wynikające z nich wyzwania. Możemy to zrobić tylko razem i musimy być w pełni zaangażowani.

Oficjalnym partnerem konferencji ISPO Re. Start Days jest także stowarzyszenie Polish Outdoor Group, zrzeszające najważniejsze firmy outdoorowe działające na polskim rynku.

Główne tematy: digitalizacja, zrównoważony rozwój i zdrowie

Tematyka wydarzenia koncentrować się będzie na trzech głównych zagadnieniach ukrytych pod tytułami: „Beyond Digitalization”, „Beyond Sustainability” i „Beyond Health”. W ramach programu zaprezentowane zostaną przede wszystkim dobre inicjatywy powołane do życia w trudnym czasie pandemii. Pokażemy pomysły, projekty i spontanicznie wdrażane kampanie. Eksperci przeanalizują, na ile pandemia stanie się kołem zamachowym cyfryzacji, jakie jej aspekty zostaną zachowane i jakich ruchów wstecz możemy wkrótce oczekiwać. Eksperci branżowi wskażą także, w których obszarach konsumenci kwestionują postawy firm i jak marki powinny reagować, aby spełnić te nowe oczekiwania.

ISPO Re.Start Days

  • Termin: 30. czerwca – 1. lipca 2020
  • Opłaty za uczestnictwo:
    • Bilet normalny: 99,- Euro
    • Bilet studencki: 29,- Euro
  • Więcej informacji : www.ispo.com/ispo-restart-days

Informacja prasowa

Pod patronatem Polish Outdoor Group:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *