POG na targach Kielce Sport Lato 2011

W dniach od 4 do 6 sierpnia odbywały się Targi Kielce Sport-Lato 2011. W imprezie wzięło udział ponad 100 wystawców z Litwy, Hiszpanii, Niemiec, Słowacji, Austrii i Polski. Branża outdoorowa niemal w całości zaprezentowała się w nowoczesnej, niedawno oddanej do użytki hali E, gdzie wystawiły się 52 firmy, czyli mniej-więcej połowa wszystkich targowych wystawców. To zaś oznacza, że outdoor ma swoją silną reprezentację na kieleckiej imprezie.

Targi Kielce Sport-Lato 2011, hala "outdoorowa" (fot. 4outdoor.pl)Targi Kielce Sport-Lato 2011, hala "outdoorowa" (fot. 4outdoor.pl)

Po raz czwarty już swoje stoisko na targach miało także Polish Outdoor Group. Idealnie zlokalizowane, przy wejściu głównym do hali outdoorowej, gromadziło zainteresowanych oraz członków POG-u.

Szkolenie POG

Do tradycji już niemal weszła działalność edukacyjna POG. Tym razem szkolenie pt. "Sklep internetowy w branży outdoor" przyciągnęło i skutecznie zainteresowało na 2 godziny ponad 40 osób z branży.

Spotkanie Członków POG

Drugiego dnia targów odbyło się spotkanie obecnych na targach Członków Stowarzyszenia. Podczas spotkania zaprezentowana została gotowa oferta badania rynku outdoor’owego w Polsce, które to realizowane będzie przy współpracy z firmą Euler Hermes. Omówione zostały osiągnięcia POG z pierwszego półrocza 2012, w tym m.in. stan prac związanych z projektem Akredytacja POG (dot. akredytacji kierunków Turystyka i Rekreacja), omówiona została realizacja działań w ramach Woodstock’u oraz najbliższe plany na kolejne miesiące.

Z uwagi na mieszane wrażenia płynące z obecności na targach, dużo emocji ale i konstruktywnych wniosków wywołała dyskusja dotycząca rozwoju Targów w Kielcach. Członkowie POG wyrazili chęć do pracy nad projektami mającymi na celu dalsze wsparcie Organizatora targów już podczas zimowej edycji.

Otwarta forma stoiska zachęcała do odwiedzin i rozmowy. Na stoisku znajdowała się prasa branżowa oraz materiały informacyjno-promocyjne członków POGu.Otwarta forma stoiska zachęcała do odwiedzin i rozmowy. Na stoisku znajdowała się prasa branżowa oraz materiały informacyjno-promocyjne członków POGu.

Załoga POG jak zwykle ciepło i serdecznie gościła wszystkich swoich gości (na zdj. Maciej Przywecki, Michał Unolt oraz Agnieszka Stanisławska)Załoga POG jak zwykle ciepło i serdecznie gościła wszystkich swoich gości (na zdj. Maciej Przywecki, Michał Unolt oraz Agnieszka Stanisławska)

Na ekranach znajdujących się na stoisku wyświetlane były zdjęcia z tegorocznych eventów organizowanych przez POG oraz relacja na żywo z odbywającego się równocześnie Woodstocku, na którym to POG zorganizował Himalayan Camp.

Podczas spotkania Członków POG reprezentowane były następujące firmy AMC (Petzl), Euromark (Campus, Alpinus), Salewa, Regatta i Dare2Be, Magazyn Góry, 4outdoor, VMG Outdoor Sports Marketing oraz nowi członkowie z firmy Escape 360Podczas spotkania Członków POG reprezentowane były następujące firmy AMC (Petzl), Euromark (Campus, Alpinus), Salewa, Regatta i Dare2Be, Magazyn Góry, 4outdoor, wspinanie.pl, VMG Outdoor Sports Marketing oraz nowi członkowie z firmy Escape 360

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *