W dniach od 4 do 6 sierpnia odbywały się Targi Kielce Sport-Lato 2011. W imprezie wzięło udział ponad 100 wystawców z Litwy, Hiszpanii, Niemiec, Słowacji, Austrii i Polski. Branża outdoorowa niemal w całości zaprezentowała się w nowoczesnej, niedawno oddanej do użytki hali E, gdzie wystawiły się 52 firmy, czyli mniej-więcej połowa wszystkich targowych wystawców. To zaś oznacza, że outdoor ma swoją silną reprezentację na kieleckiej imprezie.
Po raz czwarty już swoje stoisko na targach miało także Polish Outdoor Group. Idealnie zlokalizowane, przy wejściu głównym do hali outdoorowej, gromadziło zainteresowanych oraz członków POG-u.
Szkolenie POG
Do tradycji już niemal weszła działalność edukacyjna POG. Tym razem szkolenie pt. "Sklep internetowy w branży outdoor" przyciągnęło i skutecznie zainteresowało na 2 godziny ponad 40 osób z branży.
Spotkanie Członków POG
Drugiego dnia targów odbyło się spotkanie obecnych na targach Członków Stowarzyszenia. Podczas spotkania zaprezentowana została gotowa oferta badania rynku outdoor’owego w Polsce, które to realizowane będzie przy współpracy z firmą Euler Hermes. Omówione zostały osiągnięcia POG z pierwszego półrocza 2012, w tym m.in. stan prac związanych z projektem Akredytacja POG (dot. akredytacji kierunków Turystyka i Rekreacja), omówiona została realizacja działań w ramach Woodstock’u oraz najbliższe plany na kolejne miesiące.
Z uwagi na mieszane wrażenia płynące z obecności na targach, dużo emocji ale i konstruktywnych wniosków wywołała dyskusja dotycząca rozwoju Targów w Kielcach. Członkowie POG wyrazili chęć do pracy nad projektami mającymi na celu dalsze wsparcie Organizatora targów już podczas zimowej edycji.
Na ekranach znajdujących się na stoisku wyświetlane były zdjęcia z tegorocznych eventów organizowanych przez POG oraz relacja na żywo z odbywającego się równocześnie Woodstocku, na którym to POG zorganizował Himalayan Camp.