Wystaw się na ISPO Munich z POG – projekt Do in Poland

Polish Outdoor Group – zrzeszenie polskich firm outdorowych, przy okazji Międzynarodowych Targów Sportowych i Outdoroowych ISPO Munich 2019 rusza z programem Do it in Poland. Inicjatywa Do it in Poland to w skrócie Produkuj w Polsce, Sprzedawaj w Polsce i Spędzaj czas w Polsce.

W ostatnich kilku latach coraz więcej marek sportowych i outdoroowych przenosi produkcję z Azji na powrót do Europy i szuka producentów oferujących krótki czas dostawy, dobra jakość i atrakcyjną cenę. Żeby pomoc małym i średnim polskim producentom, którzy nie wystawiali się na targach lub producentom odzieży którzy chcieliby wejść w segment odzieży sportowej, POG udostępnia na swoim stoisku targowym przestrzeń do prezentacji i prowadzenia rozmów handlowych. Dane kontaktowe i prezentacja wszystkich członków – producentów zrzeszonych w POG będą również dostępne w katalogu targowym i na stronie POG. POG z swojej strony będzie również aktywnie pomagało, promowało w środowisku międzynarodowym i pośredniczyło w pierwszych kontaktach miedzy polskimi producentami a międzynarodowymi markami.

Jako rynek sprzedaży, Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków outodorowych w Europie. Od roku 2004 rynek outdoroowy w Polsce wzrósł ponad 4-krotnie, notując stabilne 15%-20% wzrosty co roku za wyjątkiem lat 2008-2009. Cały czas to jednak oznacza szacunkowe wydatki na osobę na poziomie zaledwie 20% wydatków w Niemczech, przy sile nabywczej w Polsce na poziomie około 40% niemieckiej. Oznacza to olbrzymi potencjał wzrostu, i podwojenie wielkości rynku w przeciągu następnych 5-7 lat. W dniu dzisiejszym bardzo wiele firm nie jest obecnych w Polsce, nie znając wielkości rynku, jego specyfiki i potencjału.

Wynika to również z tego że Polski rynek w latach 90. lub 00. był rynkiem o niskim potencjale i sile nabywczej. POG chce pomoc nowym firmom z wejściem na rynek Polski, promować informacje o polskim rynku, formalnościach niezbędnych do rozpoczęcia działalności lub pomóc z znalezieniem dystrybutorów i agentów. Dzięki obecności nowych graczy, rynek będzie się rozwijał jeszcze szybciej, a większa oferta i konkurencja będą korzystne dla klientów.

Polska jako „zielona plama” na mapie Europy jest cały czas bardzo mało znana, a jest przy tym jednym z niewielu krajów gdzie jeszcze jest prawdziwa i nienaruszona przyroda. Wszyscy znamy miejsca takie jak Białowieża, Bieszczady, Wielkie Jeziora Mazurskie i wiele innych miejsc o których mieszkańcy innych, bardziej zurbanizowanych i uprzemysłowionych państwo Europy mogą tylko pomarzyć.

Branża outdoroowa stawia bardzo duży nacisk na zrównoważony rozwój, i na powrót do natury, do korzeni nas wszystkich. Dlatego chcemy żeby ludzie z branży zobaczyli jak Polska wygląda, jak duży skok do przodu wykonała jeżeli chodzi o infrastrukturę i możliwość dotarcia do wybranych miejsc.

Ludzie ze społeczności outdoroowej są pionierami ruchu turystycznego i liderami opinii w tym temacie – jeżeli im się spodoba, to przyciągną wielu nowych miłośników przyrody i ruchu na świeżym powietrzu.

Zainteresowanych współpracą prosimy o kontakt z koordynatorem projektu Zenonem Raszykiem – z.raszyk@gmail.com.

W prezentacji pdf znajdziecie wszelkie potrzebne informacje związane z warunkami uczestnictwa w projekcie – Do in Poland oferta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *